Mezunlarımızın Dönem Projeleri

2018 Aydan Has - Pınar Süt Marka Denetimi Analizi

2018 - Ege Tür - Medya Planlama Açısından İnşaat Sektöründe ”Kuzeyşehir” Projesinin Değerlendirilmesi

2018 - Yılmaz Yiğit Kumman - Üniversite 2 Unlu Mamülleri Marka Denetim Analizi

2018 - Burcu Can - FitStop Athletic Club Marka Denetimi

2018 - Birtan Demirel - Dijital Medyada Kullanıcının Rolü

2018 - Mustafa Said Er​ - Yapay Zekanın Reklamcılık Üzerine Etkisi

2018 - Oktay Süleymanoğlu - B2B Pazarlamada Halkla İlişkilere Yeni Rol: İlişki Yönetimi

2018 - Cenk Özmenç - İnşaat Sektöründe Dijital Medya Kullanımı ve Projelerin Örnek Olay İncelemesi

2017 - Bengi Deniz Kut - Aydem Elektrik Perakende Satış A.Ş. Marka Denetimi Analizi

2017 - Arda Hasipek - Nöropazarlama ve Marka İletişimi

2017 - Zeynep Yücel - İzmir'de Reklamcılığın Gelişimi

2017 - Bora Dokur - Cella Akademia Sports&Spa Marka Denetimi

2017 - Anıl Doğru - İletişim Kampanyaları Aracılığıyla Sivil Toplum Kuruluşlarına Fon Yaratma: Darüşşafaka Vakfı Örneği

2017 - Görkem Kiter - Tüketici Temelli Marka Değeri: İzmir Ekonomi Ünivesitesi Marka Değeri Analizi

2016 - Mine Kayıcan Yeşilpınar - Üniversite Seçiminde Öğrenci ve Velilerin Seçim Kriterleri: Bir Örnek Olarak İzmir Ekonomi Üniversitesi Hedef Kitlesi